Kallelse till årsmöte (kretsstämma) 2023

Styrelsen för Naturskyddsföreningen Örebro hälsar alla medlemmar välkomna till årsmöte (kretsstämma)!

Datum: Lördagen den 11 mars

Tid: Kl. 14.00

Plats: Ateljén i Föreningarnas hus, Slottsgatan 13 A, Örebro

Efter sedvanliga årsmötesförhandlingar får vi lyssna till Elisabeth Douhane och Thomas Johansson, som berättar om sitt engagemang för skogen i Garphytteklint och processen för att försöka få den skyddad som naturreservat.

Vi bjuder på kaffe/te och vegetarisk smörgåstårta.

Motioner (förslag som ni vill att årsmötet ska ta ställning till) skickas senast den 19 februari via e-post till orebro.krets@naturskyddsforeningen.se eller via vanlig post till:

Naturskyddsföreningen Örebro
Föreningarnas Hus
Slottsgatan 13A
70361 ÖREBRO

Årsmöteshandlingarna kommer att finnas tillgängliga här på hemsidan senast den 4 mars. Det kommer också att finnas utskrifter i möteslokalen.

För att kunna beräkna mängden smörgåstårta vill vi gärna att du anmäler dig till årsmötet, helst senast den 4 mars. Anmäl om du har några allergier eller andra särskilda kostbehov.

Anmäl dig via e-post till orebro.krets@naturskyddsforeningen.se.

Väl mött den 11 mars!

Styrelsen för Naturskyddsföreningens Örebrokrets