Om oss

Naturskyddsföreningen består av 24 länsförbund och 270 kommunkretsar. Tillsammans är vi Sveriges mest inflytelserika miljöorganisation som skapar opinion hos allmänheten, påverkar politiska beslut och mycket mer. Bor du i Örebro kommun tillhör du Naturskyddsföreningen Örebro, det vill säga Örebrokretsen, som har ca 2700 medlemmar (om du inte själv väljer att tillhöra annan krets).

Som medlem har du möjlighet att påverka på olika sätt. Du har till exempel rösträtt på årsmöten och möjlighet att driva dina hjärtefrågor. Vill du veta mer? Kontakta oss på orebro.krets@naturskyddsforeningen.se

Bli medlem

Som medlem i Naturskyddsföreningen gör du en viktig insats för miljön. Tillsammans har vi kraft att förändra!

Bli medlem (riks)