DIY Bivaxsalva och tigerbalsam 11/9

Vill ni lära er att tillverka egna hudvårdsprodukter som vårdar och mjukgör huden? Har ni ont i muskler och leder?

Välkomna då till en workshop där ni får lära er att göra en egen bivaxsalva helt utan skadliga kemikalier och syntetiska doftämnen.

Det finns även tillfälle att göra eget tigerbalsam som är bra mot muskel- och ledvärk m.m.

Ni kommer även få lite teori inom hudvårdsprodukter och vad dess ingredienser har för påverkan på kropp och miljö. Allt detta och fika helt kostnadsfritt!

Tid: Fredag 11 Sept kl. 17-19.30

Plats: Föreningarnas Hus Slottsgatan 13A Örebro.

Kostnad, GRATIS för medlemmar i Naturskyddsföreningen, 50kr för icke medlemmar
Material och fika ingår i priset!

Max antal deltagare 10 personer. Anmälan och frågor sker via sms eller samtal till ledare Malin 0708160430 senast onsdag 9 sept.

Tips! Att bli medlem kostar endast 24kr/mån och månadsgivare från 75kr/mån. Som medlem kan man delta gratis på många event både i sin krets och i övriga Sverige. Man får dessutom 10% rabatt på SJ, tidningen ”Sveriges natur” flera gånger per år m.m.