Har vi (rätt) e-postadress till dig?

Är du medlem i Naturskyddsföreningen och folkbokförd i Örebro kommun? Får du inte några e-postutskick från oss? Då beror det antingen på att det inte finns någon e-postadress registrerad på dig i vårt medlemsregister eller att den e-postadress som finns är gammal eller felaktig, till exempel innehåller stavfel.

Det finns många medlemmar i Naturskyddsföreningen Örebro, vilket är väldigt glädjande, men det innebär också att vi bara i undantagsfall kan skicka ut information per vanlig post, eftersom kostnaden annars blir för stor.

Vi vore därför väldigt tacksamma om du som vet att du inte får våra utskick meddelar oss din e-postadress genom att skriva till orebro.krets@naturskyddsforeningen.se.

Vi skickar e-post normalt max en gång i månaden, med tips och information om olika aktiviteter anordnade av oss i Örebrokretsen eller andra organisationer. Vi vill såklart att så många som möjligt av våra medlemmar ska få ta del av informationen!