Julworkshop

Varmt välkomna på julworkshop
med naturskyddsföreningen Örebro!

Bivaxljus

Den 8 december 2018 bjuder vi på workshop i Föreningarnas hus. Kom dit själv eller varför inte ta med en kompis. Evenemanget är för alla åldrar.

Vi startar med adventsfika kl. 14.00 för att sedan göra bivaxljus. Vi anpassar fikat efter önskemål men vegetarisk- och vegankost kommer att finnas.

Evenemanget är gratis men vi vill helst att du är medlem i naturskyddsföreningen.

Anmäl dig via sms till Kerstin (070-2129123).
Skriv: Namn, antal personer, ev. önskemål om kost (ex. vegan, gluten).
Evenemanget är i första hand för medlemmar i Naturskyddsföreningen. Icke-medlemmar kan vara med i mån om plats. Skriv därför i anmälan om du eller din kompis inte är medlem.

Anmäl dig gärna idag men senast dagen innan.

Har du inte varit i Föreningarnas hus förut? Om vi inte hittar dig först finns en skärm till vänster i entrén där det står vilket rum vi är i.

Vill du bli medlem? Gå in på www.naturskyddsforeningen.se och glöm inte att klicka i att du vill tillhöra Örebrokretsen. För personer under 26 år kostar det endast 16 kr/mån och några kronor mer för 26 +.

Bilden är lånad från www.rackarungens.se. De finns även på facebook och instagram.