Årsmöte 12 mars kl. 14 i Café Skogen

Naturskyddsföreningen Örebro hälsar alla medlemmar välkomna till årsmöte lördagen den 12/3 kl. 14:00 på Café Skogen.

Vi bjuder på smörgås och te/kaffe. Dagordning enligt stadgarna.

Motioner till årsmötet skall sändas skriftligen senast den 1 mars till orebro.krets@naturskyddsforeningen.se eller till regionkansliet

Naturskyddsföreningen Örebro, Föreningarnas Hus, Slottsgatan 13A, 70361  ÖREBRO

Årsmöteshandlingarna kommer att finnas tillgängliga här på hemsidan och även finnas tillgängliga i möteslokalen.

Föranmälan önskas, helst senast den 3 mars. Det är för att ordna med förtäring och också för att kunna flytta mötet utomhus om coronarestriktionerna fortfarande gäller och då inte tillåter att alla anmälda vistas i samma lokal.

Anmäl dig per telefon eller med SMS till Hanna, tel. 0721912512 eller via epost till orebro.krets@naturskyddsforeningen.se

Efter årsmötet är alla välkomna att delta i en naturvandring i Sörbyskogen med Anna-Lena Winnerstam som guide.

Sprid gärna informationen till andra medlemmar. I år sänder vi ingen skriftlig kallelse.

Årsmöteshandlingar:

NFÖ_Årsmöte2022_Dagordning