Workshop body butter

Varmt välkomna på workshop!
Den här gången ska vi göra eget Body butter.
Den 2 februari 2019 bjuder Naturskyddsföreningen återigen på Workshop med Malin som leder oss.
Kom dit själv eller varför inte ta med en kompis. Vi står för ingredienser, redskap och fika.

Vi startar med fika och mackor kl. 14.00 för att sedan göra Body butter. Vi brukar ha vegetariskt fika, annan specialkost skriver du i anmälan.
Evenemanget är gratis men vi vill helst att du är medlem i naturskyddsföreningen.

Anmäl dig via sms till Kerstin (070-2129123), senast torsdagen den 31 januari.
Skriv: Namn, antal personer, ev. specialkost (ex. vegan, gluten). Ta gärna med en glasburk (ca 100ml) om du har.

Evenemanget är i första hand för medlemmar i Naturskyddsföreningen. Icke-medlemmar kan vara med i mån om plats. Skriv därför i anmälan om du eller din kompis inte är medlem.

Har du inte varit i Föreningarnas hus förut? Om vi inte hittar dig först finns en skärm till vänster i entrén där det står vilket rum vi är i.